Wednesday, December 13, 2006

ΔΕΚΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ, ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟΝ


Την πρώτη φορά που ταξίδεψα στην Αμερική έκανα τρεις μέρες να κοιμηθώ - έκανα την βλακεία να ξεραθώ για 1-2 ώρες σχεδόν με το που έφτασα (απόγευμα). Τώρα τα πηγαίνω λίγο καλύτερα και καταφέρνω να κοιμηθώ ως τα χαράματα (με μία διακοπή γύρω στις 4, στάνταρ). Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι παρά τον ελάχιστο ύπνο δεν νυστάζω και σηκώνομαι από το κρεββάτι σαν να έχω κοιμηθεί κανονικό οκτάωρο. Ο λόγος είναι μάλλον η θέα που βλέπετε. Αν με αφήσετε, είμαι έτοιμος να βουτήξω στον ωκεανό της κοινοτοπίας για να περιγράψω την περίφημη «ενέργεια» της Νέας Υόρκης. Εδώ που τα λέμε, όπου κι αν πας έξω, δεν κουράζεσαι τόσο εύκολα. Ποτέ δεν κατάλαβα όσους φτάνοντας σε μία καινούργια πόλη πάνε «λίγο να ξεκουραστούν» στο ξενοδοχείο. Και η θέα με τους ουρανοξύστες μου φαίνεται πάντα το ίδιο απίστευτη.

3 Comments:

At 3:56 AM, Blogger YO!Reeka's said...

δεν σε πιστεύω!!! ζηλεύωωωωωωω

 
At 4:09 AM, Blogger Ιφιμέδεια said...

Κι εγώ! Κι εγώ ζηλεύωωωω!

 
At 5:53 AM, Blogger An-Lu said...

Μα είναι απίστευτη!!!! ;-)

 

Post a Comment

<< Home