Wednesday, October 25, 2006

GREETINGS FROM ATHENS, I



Σήμερα εγκαινιάζουμε μία σειρά post με έγχρωμες καρτ ποστάλ της Αθήνας, από τις δεκαετίες του '60 και του '70, κυρίως. Αρχίζουμε με την φοβερή αυτή σύνθεση τεσσάρων φωτογραφιών όπου πρωτοστατεί το logo «Χαιρετισμούς από την Αθήνα». Ανήκει στην κατηγορία «russ aus» (μετάφραση του «greetings from»), κάρτες που ξεκίνησαν από τη Γερμανία του 19ου αιώνα, γνώρισαν μεγάλες πιένες και στον αγγλοσαξωνικό κόσμο και, όπως φαίνεται, επιβίωσαν μέχρι τις πρώτες μεταπολεμικές δεκαετίες. Μια αστεία λεπτομέρεια: τα (ρώσικα) τρόλει που τα θυμάμαι κι εγώ (αποσύρθηκαν αρχές δεκ. '80) υπέστησαν πρώιμο photoshop και βάφτηκαν κόκκινο από τη μέση και κάτω! Γιατί άραγε;

Οσο για το περιεχόμενο, η αποστολέας είναι προφανώς Αγγλίδα τουρίστρια (η Μπάρμπαρα) που γράφει στους φίλους της. Και με τις καρτ ποστάλ παθαίνω πάντα το ίδιο: σκέφτομαι τι να κάνει σήμερα (αν κάνει...) αυτός που την έγραψε ή που βρισκόταν όταν την έγραφε, ότι, για παράδειγμα, θα μπορούσε να είχε συνυπάρξει για λίγα λεπτά στον ίδιο χώρο, σε κάποιο ζαχαροπλαστείο ή στο κεντρικό ταχυδρομείο του Συντάγματος, με την (έγγυο στον μεγάλο μου αδελφό, εκείνη την εποχή) μητέρα μου, κλπ, κλπ.

25 / 08 / 65

I thought you would like this card of Athens. Arrived in Greece on Saturday, 8, I am staying at a resort 20 miles out of Athens. Next week I’m going on a boat trip to one οf the islands. Weather as hot ever.

Love,

Barbara



* Η σειρά αφιερώνεται στον φίλο μου τον Νίκο ο οποίος μου επέτρεψε να χρησιμοποιήσω τις συγκεκριμένες κάρτες από την φανταστική του συλλογή. Thanks, Nikos!

4 Comments:

At 7:54 AM, Blogger Ιφιμέδεια said...

Πολύ ωραίες!!! Και πολύ ενδιαφέρουσα ιδέα. Μου αρέσει που γράφεις και το συνοδευτικό τους κείμενο!

Αλήθεια δεν ξέρω κι εγώ γιατί βάψανε τα τρόλλευ έτσι :) Τα θυμάμαι βέβαια κι εγώ κίτρινα.

 
At 2:03 PM, Blogger enteka said...

τέλειο! με κάλυψε η ιφιμέδεια. περιμένω και τις υπόλοιπες...
:)

 
At 11:59 PM, Blogger m.hulot said...

η barbara σε εκείνο το boat trip γνώρισε τον άντρα των ονείρων της, τον παντρεύτηκε και σήμερα έχουν ξενοδοχείο στη χαλκιδική. [είχαν, τους τσουρουφλίστηκε στις πυρκαγιές το καλοκαίρι]. they lived happily ever after -αν εξαιρέσεις κάτι περιστασιακές μπουνιές και το γεγονός ότι σήμερα ο άντρας της ζει στο sheffield με την ανηψιά της.

 
At 2:19 AM, Blogger urbane71 said...

Thanks everybody :)

mhulot: υπερτέλεια η ιστορία σου, η καυμένη η Μπάρμπαρα, τι της ξημέρωσε!

 

Post a Comment

<< Home