Wednesday, September 13, 2006

ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΑΘΗΝΑΪΚΑ ΚΛΙΣΕ



Στον σεισμό του '81 όλη η Αθήνα έβλεπε το «Φως του Αυγερινού».

Τα Σάββατα δεν βγαίνω ποτέ.

Ο Καραμανλής κατέστρεψε την Αθήνα.

Σε 10 χρόνια το Μεταξουργείο θα είναι ακριβότερο από το Κολωνάκι.

Για μιλ φειγ στην Δέσποινα, για γαλοκτομπούρεκο στο Κοσμικόν, για προφιτερόλ στον Ανδριά.

Η Βασιλίσσης Σοφίας είναι ο πιο ωραίος δρόμος της Αθήνας.

Χαλάλι τα οκτώ ευρώ στο Αττικόν.

Πήγες στο Mall;

Καλύτερα να την είχαν αφήσει στην ησυχία της την Ομόνοια.

Πήρα το τραμ κι έκανα μιάμιση ώρα μέχρι τη Γλυφάδα.

Είδα τη Νόνικα Γαληνέα στην Αθηναϊδα. Κούκλα!

Μόνο στο Ιντεάλ τρως σαν άνθρωπος.

O Γιώργος Λούκος του Φεστιβάλ, πολύ τζέντλεμαν, λένε.

Πάει, χάλασε και το Κολωνάκι.

Ευτυχώς που έγιναν οι Ολυμπιακοί και είδαμε δύο έργα.

Για τον Βογιατζή δεν έχει εισιτήριο ούτε για δείγμα.

Ηταν αλλιώς η Κυψέλη τότε...

Οταν θα ξανανοίξει το Zonar’s θα λέγεται πάλι Ζonar’s;

Σπάνια να πάω σε Village, τα βρίσκω λίγο ψυχρά.

Είδα τον Παπαϊωάννου σ'ένα ταβερνάκι στα Πετράλωνα.

Τον Δεκαπενταύγουστο έκανα το Εκάλη - Γλυφάδα σε 11 λεπτά. Αλήθεια!

Μένω πίσω από το Χίλτον.

10 Comments:

At 1:02 AM, Blogger An-Lu said...

"Στην Πατησίων βρίσκεις τα πάντα"
"Το είδα στην Ερμού"

Σου κάνουν;

 
At 1:26 AM, Blogger enteka said...

:)
(τι είναι το "φως του αυγερινού";)

 
At 4:53 AM, Blogger urbane71 said...

Σούπερ τέλειο, an-lu, το "στην Πατησίων βρίσκεις τα πάντα"!! Επίσης, δύο-τρια που σκέφτομαι τώρα:
- Στην τάξη της Ελενίτσας τα μισά παιδάκια είναι Αλβανάκια.
- Τι ευγενικά τα παιδιά της Αττικης Οδού στα διόδια!
- Οταν ήμουν μικρός είχα φωτογραφηθεί με τον Αη Βασίλη στο Μινιόν.

enteka, το "Φως του Αυγερινού" ήταν δημοφιλής τηλεοπτική σειρά εν έτει 1981. Μετά τον σεισμό, όλες οι αφηγήσεις για την τρομερή στιγμή, άρχιζαν κάπως έτσι: «Εμεις, που λες, Τούλα μου, είμασταν στο καθιστικό και βλέπαμε το "Φως του Αυγερινού». Και ξαφνικά...». Προσωπικά, ήμουν στο κρεββάτι μου.

 
At 2:10 PM, Blogger cobden said...

"Eίδα τη Νόνικα Γαληνέα στην Αθηναϊδα!Κούκλα!"

Την έχω δει στην Αθηναϊδα και είναι πράγματι κούκλα!

 
At 5:56 AM, Blogger Ιφιμέδεια said...

Τέλειο ποστ!

Εγώ την ώρα του σεισμού ήμουν στην κουζίνα και έλυνα διαιρέσεις για εξάσκηση!!! Η οικογένειά μου όμως έβλεπε το Φως του Αυγερινού! Χαχα.

 
At 10:40 AM, Blogger UrbanTulip said...

Αφου έχει το πιο τελειο προφιτερολ ο Ανδριας...

 
At 2:31 AM, Blogger YO!Reeka's said...

«...Για μιλ φειγ στην Δέσποινα, για γαλοκτομπούρεκο στο Κοσμικόν, για προφιτερόλ στον Ανδριά...»
στάνταρ, το μεγαλύτερο κλισέ! αυτό με το φως του αυγερινού ούτε εγώ το ήξερα. άσε στο σεισμο του 1981 δεν έμενα στην Αθήνα!

 
At 6:36 AM, Blogger An-Lu said...

Τώρα να σου πω ότι στο σεισμό του 81 διάβαζα για τον κέφαλο (το ψάρι ντε!) και το "έλεγα" στη μάνα μου στην κουζίνα και για πότε βρέθηκα κάτω από το τραπέζι, με τα ντουλάπια να βαράν φλαμένκο....άσε!!!!

 
At 9:39 PM, Anonymous Anonymous said...

Ναι αλλά αφου το "Φως του Αυγερινού" ήταν δημοφιλής τηλεοπτική σειρά, γιατί δεν το ξαναέπεξαν ποτέ από τότε?

 
At 9:47 PM, Anonymous Anonymous said...

Όσο για γαλακτομπούρεκο, του Μαστρονικόλα στον Πειραιά και του Παύλου κοντά στο Holiday inn έχουν τρελάνει του πετρελαιάδες Σαουδάραβες και όλα τους τα σοια))

 

Post a Comment

<< Home