Friday, August 04, 2006


MORE LIFE. THE GREAT WORK BEGINS.

"Το συντριβάνι δεν αναβλύζει τώρα. Το κλείνουν τον χειμώνα. Παγώνουν οι σωλήνες.
Αλλά το καλοκαίρι... Είναι πανέμορφο. Θέλω να είμαι εδώ να το δω. Σκοπεύω να είμαι. Ελπίζω να είμαι.
Αυτή η ασθένεια θα αφανίσει πολλούς από εμάς, αλλά όχι όλους.
Και οι νεκροί θα μνημονεύονται. Και θα αγωνίζονται με τους ζωντανούς, και δεν θα φύγουμε.
Δεν θα πεθαίνουμε στα κρυφά πια. Ο κόσμος στροβιλίζεται μόνο προς τα μπρος.
Θα είμαστε πολίτες. Ηρθε ο καιρός.
Γειά σας, τώρα.
Είστε θαυμάσιοι ο καθένας ξεχωριστά και όλοι μαζί. Σας δίνω την ευχή μου.
Κι άλλη ζωή. Το μεγάλο έργο ξεκινάει".

(Κάπως έτσι τελειώνει το Αngels in America, η τηλεοπτική μεταφορά του ομώνυμου θεατρικού έργου για το Aids και την πολιτική την δεκαετία του '80 που στα ελληνικά θα το βρείτε με τον τίτλο "Ο Θεός εγκατέλειψε τον παράδεισο" (παραγωγή ΗΒΟ). Τα λόγια ανήκουν στον Πράιορ Ουόλτερ,τον κεντρικό ήρωα του έργου. Ασθενής του Aids, εγκαταλείπεται από τον φίλο του και παραδίδεται σ'ένα παράλληλο, μεταφυσικό σύμπαν που δημιουργούν οι παραενέργειες των φαρμάκων και ο τρόμος για το επικείμενο τέλος. Στην τελευταία σκηνή, πέντε χρόνια μετά την εκδήλωση της αρρώστιας, ο Πράιορ ΄(τρίτος από τα αριστερά, στη φωτογραφία) έχει τα γενέθλια του. Και τα γιορτάζει με τους φίλους του. Είναι μία κρύα αλλά φωτεινή μέρα του Γενάρη στο Σέντραλ Παρκ. Κάποια στιγμή σηκώνεται, τους αφήνει όλους πίσω του, πλησιάζει την κάμερα και λέει αυτά τα λόγια).

6 Comments:

At 2:34 PM, Blogger Ιφιμέδεια said...

Το είχα δει πέρισυ και μου άρεσε απίστευτα πολύ.

Κατά σύμπτωση το σκεφτόμουν κι εγώ αυτές τις μέρες.

(Γράφε συχνότερα... ;)

 
At 3:47 PM, Blogger enteka said...

τέλειο...
:)

 
At 1:56 AM, Blogger urbane71 said...

Ιφιμέδεια, enteka, σας ευχαριστώ :)

Ηταν η δεύτερη φορά που το είδα, και η τελευταία σκηνή θα είναι πάντα μία από τις καλύτερες τελευταίες σκηνές που έχω δει.

Ελειπα διακοπές, γι' αυτό δεν έγραφα. Οχι ότι δεν έκανα τις βολτούλες μου σε κάτι internet cafe :)

 
At 4:32 AM, Blogger enteka said...

χαίρομαι που το ship-leaves-port-at-the-last-minute περιστατικό δεν ματαίωσε τις διακοπές σου ;)
[μπήκες και στο μόνιτορ εντωμεταξύ]
:)

 
At 9:33 AM, Blogger urbane71 said...

Thanks για το monitor-tip, enteka!

(με την ευκαιρία: είχαμε καμία εξέλιξη σε σχέση με το Αντριαν Μολ club?)

 
At 3:47 PM, Blogger I.I said...

Άλλη γαμάτη (μίνι) σειρά! Που κρυβόσουν εσύ τόσο καιρό!;;;

Κορυφαία η Μ.Στριπ! (Και όλοι τους μπορώ να σου πω)

 

Post a Comment

<< Home