Saturday, January 06, 2007

Ντέρτι FM, βραδινή εκπομπή




1. Είδα την Αννα κάποτε. Σαββόπουλος. «Σβήνουν τα βήματα στη σκάλα / κανείς / θα πλανηθούμε μοναχοί / θάλασσες πόλεις έρημοι σταθμοί / αλλάζουν όλα εδώ κάτω με ορμή / τι να καταλάβουμε οι φτωχοί».

2. Ολα μπερδεύονται γλυκά. Ηταν στον πρώτο δίσκο της Μελίνας Τανάγρη που δυστυχώς υπάρχει μόνο σε βινύλιο. Μόλις ανακάλυψα ότι και οι στίχοι και η μουσική είναι της Αρλέτας. Για μένα το καλύτερο ερωτικό τραγούδι στα ελληνικά. «Μου φτάνουν τα μικρά σου νέα / με πολιορκούν από παντού / μοιάζει η ζωή σου να ναι ωραία / και η καρδιά σου να ναι αλλού / Κι εγώ μ’ αυτήν την απορία / που μήνες τώρα κουβαλώ / για ποιά κρυμμένη αρμονία εσύ είσαι εκεί κι εγώ εδώ / Δεν είναι πως σε περιμένω / και βρίσκω τρόπο για να ζω / μα κάπου εδώ είναι αφημένο ό,τι απέμεινε μισό».

3. Ο βασιλιάς κι εγώ. Αφροδίτη Μάνου. Χάνει με διαφορά στήθους την πρωτιά. «Στο παρθένο σου δάσος φοβάμαι να μπω / με τσιγάρο αναμμένο και τέτοιο καιρό / δυναμώνει ο αέρας, χρυσόμαλλο δέρας / μπορείς να με φας πριν σου πω σ’ αγαπώ / Απ’ τη μέση του δρόμου σου τηλεφωνώ / μόνο θάλασσα βλέπω εδώ κι ουρανό / στις μικρές αχιβάδες φωτάκια χιλιάδες / μα που είναι το φως μου το αληθινό».

4. Το πάρτυ. Στίχοι Νικολακοπούλου, μουσική Χατζηγιάννη. «Στενά μπαλκόνια, δειλινά στενά / καρδιές μπαλόνια πετούν στο πουθενά / ποτάμι μαύρο στις φλέβες μου κυλάς / κι ας μην ξανάβρω τον τρόπο που φιλάς».

5. Πλατεία Αμερικής. Μαριανίνα Κριεζή - Αρλέτα. «Αν δεν ήταν λάθος μέρα / αν δεν ήτανε Δευτέρα / αν δεν ήταν η πλατεία Αμερικής / μπορεί και ν’ αγαπιόμασταν εμείς / κι αν δεν σ’ έπιανε φανάρι / να γινόμασταν ζευγάρι / και να κάναμε πολλά πολλά παιδιά».

6. Το τυχερό μου αστέρι. Του Κωνσταντίνου Βήτα. Τραγουδάει ο Γιάννης Παλαμήδας. «Δικά σου όλα τ’ άνθη που βλέπω στους δρόμους / δικά σου τα γλυκά πρωϊνά αυτού του κόσμου / για σένα είν’ η πρώτη βορχή του χειμώνα / για σένα ανθίζουνε κόκκινα ρόδα».

7. Πάτωμα. Κραουνάκης – Νικολακοπούλου – Τσανακλίδου. «Να κοιμηθώ στο πάτωμα / να κλείσω και τα μάτια / γιατί υπάρχουν κι άτομα / που γίνονται κομμάτια».

8. Σε Θέλω. Βαγγέλης Γερμανός. «Ξανά είχα αγαπήσει κι αρρώστησα καιρό / μα τούτο είναι φρενίτιδα και πάθος τρομερό / με βελόνες πυρωμένες τατούαζ θε να χτυπήσω / και τα μπράτσα με ξυράφι πόντο - πόντο θα μετήσω / γιατί σε θέλω / ναι σε θέλω».

9. Θα σ’ αγαπώ. Αγαπημένος Γιάννης Σπανός. Γαλάνη classic. «Ωσπου στα μάτια σου να δω φωτιές / ώσπου κι εσύ σαν κερεαυνός θα καις / ώσπου να πάψει η ανατολή / θα σ’ αγαπώ κι ακόμα πιο πολύ / θα σ’ αγαπώ».

10. Μία ευχή. Κωνσταντίνος Βήτα-Δήμητρα Γαλάνη. «Ακουσε την πρώτη τη βροχή / είναι για μας η πιο όμορφη εποχή / τα παιδιά μεγαλώνουν κι όλα δείχνουν ωραία / όλοι γύρω μας ζητούν να βρουν μία παρέα / μία ψυχή που αγαπά ζητάει ουρανό / μα εσύ κι εγώ / περπατούμ’ αγκαλιά στη μέση του δρόμου / είμαστε η αρχή και το τέλος του κόσμου / για ακόμη μία φορά η αγάπη μας κοιτά».

8 Comments:

At 5:05 AM, Anonymous Anonymous said...

The non Anonymous

επιτρέψτε μου, δεν είναι βορχή αλλά βροχή νομίζω, πρώτη βροχή του χειμώνα, βέβαια η πρώτη βροχή έρχεται το φθινόπωρο (πρωτοβρόχια) εκτός αν επιμείνετε στη βορχή που δε γνωρίζω τη σημασία της, αλλά θα σεβαστώ ό,τι κι αν μου πείτε κι εσείς κι ο Κώννος ο Βήτας

 
At 5:50 AM, Anonymous Anonymous said...

apo ta 10
kai ta 10

eisai glykas

 
At 4:31 AM, Blogger urbane71 said...

Ούτε βορχή, ούτε μετήσω στο Σε θέλω του Γερμανού. Πέστε ότι γράφει τετράχρονος και δείξτε κατανόηση :)

παιδί του δρόμου, κοκκινίζω :) ήθελα να πω, ευχαριστώ :)

 
At 7:03 AM, Anonymous Anonymous said...

Μια και πέσαμε στα μέλια σας,

σίγουρα εσύ παλικάρι μου θα την ακούς και με τα σχοινιά της αγαπημένης "καμμένης" πια Λίνας

"αχ στου χειμώνα τις αυλές * παραμύθια να μου λες * που νικάς εσύ * αχ κι ας με βλέπει η γειτονιά * να μαζεύω απ' τα σχοινιά* φορεσιά χρυσή [...]
όποιος βλέπει τί να δώσει * σ' όποιον * αχ δε ζητά [...]
ήταν χάδι που είπαν φύγε * το κοπάδι λάθος πήγε, λάθος * αχ πήγε εκεί"

Α και μόλις θυμήθηκα και την άλλη καμμένη μόνο στη φωνή και γι αυτό αγαπημένη Ελένη Βιτάλη να λέει τα λόγια του μυστικού τοπίου του Σαββόπουλου:

"...μες της αυγής το μισόφωτο * σβήνω μίλια γραμμένης ύλης * να βρεις τη σελίδα κατάλευκη * να μπεις και ν' ανατείλεις "

περαστικά μας!

 
At 9:39 AM, Blogger YO!Reeka's said...

πάνω που πήγα να λιποθυμήσω από θλίψη επάνω στο πληκτρολόγιό μου είδα δυό ΚΒ και συνήλθα :Ρ

 
At 12:59 PM, Anonymous Anonymous said...

ΕΠΙΤΡΕΨΤΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ..ΣΤΟ "ΠΑΡΤΥ" ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ Η Kiki Lesenndric ΕΝΩ Ο ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΗΣ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ,Η ΠΡΩΤΗ (ΚΑΙ ΩΡΑΙΟΤΕΡΗ)ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΜΗΤΣΙΑ

 
At 6:49 AM, Anonymous Anonymous said...

Πείτε μου ότι κι εσείς συνάδελφος...;-P

 
At 7:06 AM, Anonymous Anonymous said...

Ένα ένα όπως τα πρότεινες, κάθησα και τ'ακουσα.
Όμορφο απόγευμα, όμορφα με ταξίδεψε.
Τα φιλιά μου κύριε.

 

Post a Comment

<< Home