Monday, February 26, 2007

DISCOGRAPHY EMBARASSMENT, μέρος πρώτον
(cd στο σπίτι που με κάνουν να κοκκινίζω)



Η ταινία La Boom με την Σοφί Μαρσό πέρασε και δεν ακούμπησε για εκατομμύρια ανθρώπους. Εκτός από την πολύ ειδική κατηγορία των συνομηλίκων της 14χρονης τότε Μαρσό που εκείνα τα πρώτα χρόνια της δεκαετίας του ’80 ανακάλυπταν τα πάρτυ, τα μπλουζ και την Νορμαντερμ (ειδική κρέμα κατά της ακμής). Το 1982, όταν πρωτοάκουσα το σούπερ γλυκερό Reality, τραγούδι-σταθμό του πρώτου La Boom, δεν είχα μπει ακόμα στην εφηβεία. Παρ’ όλα αυτά συνδέεται με το πρώτο εφηβικό πάρτυ της ζωής μου. Πήγαινα στην Πέμπτη Δημοτικού και η μάνα μου είχε κανονίσει να μας πάει στο πάρτυ του γιου μίας πολύ καλής της φίλης. Ο Θοδωρής ήταν δύο χρόνια μεγαλύτερος (1η Γυμνασίου), διαφορά αβυσσαλέα για τις συγκεκριμένες ηλικίες. Προφανώς οι γονείς μας είχαν κανονίσει να βγουν το βράδυ και οι δικοί μου θα μας φόρτωναν (εμένα και τον δίδυμο αδελφό μου) στον καϋμένο τον Θοδωρή.
Ετσι, τα δύο νιάνιαρα, βρεθήκαμε σ’ έναν εντελώς άγνωστο κόσμο με «μεγάλους», χαμηλούς φωτισμούς, κάποια τσιγάρα, εφηβικά χαμουρέματα και μουσική που δεν ήταν ούτε τα «Παπάκια», ούτε το «Σκα σου σου».

Εμείς είχαμε αποτραβηχτεί σε μία γωνία και τρώγαμε ακατάσχετα τσιπς, πιτσίνια και εκλεράκια (όλα μαζί, χωρίς σειρά) και μέχρι ενός σημείου προσελκύαμε το ενδιαφέρον των φίλων του Θοδωρή λόγω ομοιότητας («δίδυμα είστε;»). Αλλα όταν μπήκε το Reality ο κόσμος σκόρπισε προς διάφορες κατευθύνσεις και τελικά όλοι κατέληξαν να χορεύουν μπλουζ στο σαλόνι. Είχα μείνει άναυδος από τον διάχυτο ερωτισμό που δεν πολυκαταλάβαινα μεν αλλά με είχε συνεπάρει δε. Ηταν, νομίζω, η πρώτη φορά που ανυπομονούσα να μεγαλώσω.
Για την ιστορία, δύο χρόνια μετά το πρώτο La Boom γυρίστηκε το σίκουελ που μας έδωσε ένα δεύτερο χιτ της εποχής, το Your Eyes το οποίο μου άρεσε περισσότερο από το Reality (το έβρισκα πιο μελοδραματικό).

Το cd ήρθε στα χέρια μου μ’ έναν κάπως παράξενο τρόπο. Πέρυσι είχα πάει μία εβδομάδα επαγγελματικό ταξίδι στο Παρίσι. Εκεί συνάντησα ένα παιδί από την Θεσσαλονίκη που στο τέλος της εβδομάδας έκανε σ’όλους μας δώρα φτηνά cd. Xωρίς να του έχω πει τίποτα, μου χάρισε το σάουντρακ των δύο La Boom.

9 Comments:

At 4:49 AM, Blogger enteka said...

καταρχήν μπράβο για την ιδέα.
μετά: τα είπες πολύ ωραία!
τέλος: πάω να το ψάξω σε mp3 για να έχω και ακουστική αίσθηση του ποστ

:)

 
At 4:02 AM, Blogger YO!Reeka's said...

αυτό με τα δίδυμα έχει όντως ενδιαφέρον. αν σκεφτείς ότι έχω μιλήσει στον αδερφό σου νομίζοντας ότι είσαι εσύ. :)

 
At 3:11 AM, Blogger An-Lu said...

Ωωωωω!
Parfait mon ami!

 
At 7:39 AM, Blogger Ιφιμέδεια said...

Μέχρι να βάλεις σπίτι σου Καλή Φέρρη και Γιάννη Φλωρινιώτη είσαι μιά χαρά!

Πολύ ωραίο ποστ!

 
At 12:53 PM, Blogger enteka said...

δεν υπάρχουν άλλα embarassing LPs στη δισκοθήκη σου;

 
At 12:54 PM, Blogger enteka said...

θέλω να πω, πέρασαν πάνω από δυο μήνες, και ακόμα περιμένουμε το παρτ 2

:)

 
At 11:31 PM, Blogger johnalepou said...

Γεια σου! Διαβασα οτι εχεις μια "πορωση" με παλια περιοδικα. Εχω και εγω,οπως επισης και παλια θεατρικα προγραμματα,βινυλια κλπ. Εαν θελεις να επικοινωνησουμε ή για ανταλλαγη υλικου ή πληροφοριων και αποψεων, ripley7@otenet.gr

 
At 8:38 AM, Blogger GC said...

φίλε μου καλησπέρα (ή καλημέρα). επειδή βλέπω ότι έχουμε κοινά ενδιαφέροντα, λαμβάνω το θάρρος να σε ενημερώσω ότι από χθες το πολιτιστικό πόρταλ GoCulture.gr απέκτησε δικό του blog.
Θα σου ήμουν ευγνώμων αν μας έκανες μια επίσκεψη στο site ή στο blog και μας άφηνες ένα μήνυμα για να μας πεις τη γνώμη σου. Αν κάτι δεν σ'αρέσει σε μας θα θέλαμε να το ξέρουμε.
Αν πάλι σου αρέσουμε, ίσως να μας έβαζες κι όλας στα αγαπημένα σου για να μας βοηθήσεις να γίνουμε λίγο γνωστοί; :-)
Φιλικά,
από το GoCulture

 
At 5:51 AM, Anonymous Anonymous said...

Πολύ ωραίο ιστολόγιο έχεις. Μην τ εγκαταλείπεις.

 

Post a Comment

<< Home